Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Det är luuugnt

Av Emmelie Nilsson - 24 januari 2008 15:44

Pengar fixat och än en gån har jag en kanonhelg att se fram emot! Em är mycket gladare nu.


Jahapp.. Idag gick jag och Elin och åt lunch på Kramm! Jag hade presentkort där som jag fick av.. hmm.. Thorsson tror jag? Aja. I vilket fall så kändes det lyx att käka lunch där när man är pank! härligt..

Ikväll kommer Carro, Elin och kanske Maria och kikar film här. Fin uppladdning inför helgen det! Synd att Lena måste hålla på med massa jobbiga saker, typ träning hela tiden. ;) Men vem vet? Vi kanske lyckas skada henne så hon inte kan springa och kolla film med oss istället. haha. ;)


Jaja. Nu ska jag försöka sälja lite tråkig kurslitteratur till några stackare som ska läsa AUO1.



They're gonna find you, just believe.
You're not a person; you're a disease.

All these lives that you've been taking,
Deep inside, my heart is breaking.
Broken homes from separation.
Don't you know it's violation?
It's so wrong, but you'll see.
Never gonna let you take my world from me.
The world outside these walls may know you're breathing,
But you ain't comin' in.
You ain't comin' in.

Daughtry - All these lives



Skriver mer efter kvällens bravader.

 
 
Lena

Lena

24 januari 2008 19:11

Tur det löste sig med pengar! ;) Haft massa klater idag jag med. Fick så jäkla mkt pengar i lön, men tydligen så ska allt stämma, känns huur bra som helst ;) Film säger ni, jaru..ja måste faktiskt få av mig kilona sen julmaten ;P Men vi tar igen det i helgen ist:) Men vi ses imorgon pinglan. Ta med nån skiva vi kan ha i bilen..mina e pajj o ja orkar inte bränna nya. Och mammas dansband orkar vi verligen inte med ;)

http://htt://lenadahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Nilsson - 16 februari 2009 12:41

Ny start! Här har ni adressen till min nya blogg.    http://fondkie.blogg.se ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 21:29

Det här halsbandet har jag letat i evigheter. Jag är förälskad. Om nån vänlig själ köper det åt mig så älskar jag den personen i all evighet. Jag MÅSTE ha det! ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 20:11

Blir en till sån här bara för att. Ska snart slänga fötterna i ett varmt fotbad med en kopp te i handen! Hoppas ni alla haft en bra dag.   Senaste människan: Som tilltalade dig: Mathias Du fikade med: Matilda. Fast det var bara jag som fikade! D...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 19:43

DIG: Hur lång är du?- 1.68 cm. Och en halv. Vad vill du bli när du blir stor?- Jag är redan stor och på god väg att bli en framgångsrik hudvårdskonsult! Sen vill jag jobba som tatuerare samtidigt. Vad pluggar du nu? - Ingenting, det behövs inte....

Av Emmelie Nilsson - 9 februari 2009 21:34

Jag blev utmanad av Lena  Regler1.  Berätta sju personliga sanningar om dig själv.2.  Utmana sju personer.3.  Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade. Sju sanningar om mig:  1.  Lider av Emetofobi, vilket i...

Ovido - Quiz & Flashcards