Direktlänk till inlägg 12 maj 2008

Lördagen som var i lite större drag.

Av Emmelie Nilsson - 12 maj 2008 19:05

Jahapp. Jobbade som ett tok hela lördagen och stressade hem för att göra mig iordning inför kvällen. Elin, Micke och Lena kom hit och vi fixade och donade och åkte till slut in till Lundes folkets hus. Där var det inte livat när vi kom dit men bara minuter senare började folk ramla in och vilket folk!! Det var maskerad med filmtema och som vi redan vet så tar sandö det här med maskerad otroligt seriöst. Det var turtles, robin hood, pippi långstrump, mumier, riddare, Ronny och Ragge, askungens systrar och en massa andra karaktärer. Mycket snyggt!

VI var väl mest där för att träffa Jon och grabbarna igen och det var ingen besvikelse. Hur kul som helst! De spelade en massa grymma låtar och för att inte ha repat tillsammans på ett år så var de riktigt duktiga! Jag höll mig relativt nykter och när det väl var dags att åka in till Kramfors igen ångrade jag snabbt att jag inte var full. För att "sova" tillsammans med en full Lena och en dyngfull Mathias var inte det klokaste jag gjort i mitt liv.

De satt och tjattrade på tills 4 på morgonen, men ärligt talat var det rätt underhållande.. ;)

En mycket lyckad kväll blev det iaf och jag bjuder på lite bilder.

 
 
Lena

Lena

12 maj 2008 21:17

Jaa, erkänn att vi var rätt underhållande ;) hahah

http://lenadahlberg.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

14 maj 2008 10:07

Glömde skriva att det var från mig :P

http://id.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

15 maj 2008 12:23

Oj skrev fel.. Ni såg ut att ha skoj du ;) Bra att ni kom iväg fast jag inte kunde köra, jag blev kvar i forsed hela natten jag.

http://id.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Nilsson - 16 februari 2009 12:41

Ny start! Här har ni adressen till min nya blogg.    http://fondkie.blogg.se ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 21:29

Det här halsbandet har jag letat i evigheter. Jag är förälskad. Om nån vänlig själ köper det åt mig så älskar jag den personen i all evighet. Jag MÅSTE ha det! ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 20:11

Blir en till sån här bara för att. Ska snart slänga fötterna i ett varmt fotbad med en kopp te i handen! Hoppas ni alla haft en bra dag.   Senaste människan: Som tilltalade dig: Mathias Du fikade med: Matilda. Fast det var bara jag som fikade! D...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 19:43

DIG: Hur lång är du?- 1.68 cm. Och en halv. Vad vill du bli när du blir stor?- Jag är redan stor och på god väg att bli en framgångsrik hudvårdskonsult! Sen vill jag jobba som tatuerare samtidigt. Vad pluggar du nu? - Ingenting, det behövs inte....

Av Emmelie Nilsson - 9 februari 2009 21:34

Jag blev utmanad av Lena  Regler1.  Berätta sju personliga sanningar om dig själv.2.  Utmana sju personer.3.  Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade. Sju sanningar om mig:  1.  Lider av Emetofobi, vilket i...

Ovido - Quiz & Flashcards