Alla inlägg den 17 april 2008

Av Emmelie Nilsson - 17 april 2008 17:54

Sitter och läser all jävla kurslitteratur. Fattar inte att nån har suttit och skrivit dessa böcker, måste ha knarkat nåt innan för jag förstår inte ens hälften..

De jag gör grupparbetet med tyckte iofs att det var rätt tungt också.. Och då bör tilläggas att Fredrik är jävligt smart så jag kanske inte är så dum ändå. Får ta och slå han en signal ikväll så får han läsa igenom det och komma med synpunkter.


Idag har jag varit ute större delen av dagen. Underbart väder! Mia bjöd på glass så nu har jag pissont i magen igen. Men jag kan inte motstå glass.. Inte Milkshake heller egentligen även fast jag klarade det rätt bra förra sommaren.

Funderar på att ta en promenad efter att jag läst klart, när nu det blir. Fast känner jag mig själv rätt lär jag skippa den och njuta av lite musik och bädda ner mig i sängen med mitt ritblock och datorn.

Av Emmelie Nilsson - 17 april 2008 10:58

All of the things that I want to say
Just aren't coming out right
I'm tripping on words, you got my head spinning
I don't know where to go from here

Cause it's you and me and all of the people
With nothing to do, nothing to prove
And it's you and me and all of the people and
I don't know why I can't keep my eyes off you

Something about you now
I can't quite figure out
Everything she does is beautiful
Everything she does is right



Tankade hem Lifehouse's livealbum inatt. Shit vilka minnen..

Ovido - Quiz & Flashcards