Alla inlägg den 24 april 2008

Av Emmelie Nilsson - 24 april 2008 22:27

Kan det verkligen vara så att veckan snart är över?

Det här har varit en riktigt lång, trist vecka (Förutom några bra glimtar) och det är så skönt att det är helg imorrn!

Hoppas, hoppas att jag känner mig pigg imorrn, och framför allt på lördag. Carros stora dag! Vi ska försöka göra allt för att det ska bli den bästa födelsedagen hon kan tänka sig.

Men först är det fredag och så ska tjejerna till Sundsvall och jag ska tvätta kläder. Kan ju vara bra. Ska med Elin på systembolaget efter 16 och på kvällen vankas det pizza. Jag och Maria ska på dejt ;) Eller hur var det?


Lördagen ska jag tillbringa i Sundsvall med Elin. Lite quality-time och en del shopping är det tänkt. Men som vanligt lär vi väl sitta mer i restaurangerna och käka än att springa runt! haha.

När vi kommer hem vankas det grillning hos Carro, fest och sen utgång. Hoppas, hoppas att jag får vara frisk då..




Av Emmelie Nilsson - 24 april 2008 15:49

Hej.

Vad har ni gjort idag?

Kan inte ni bara berätta om eran dag, för jag har faktiskt inte gjort nånting. Sovit, kollat på Andra avenyn och käkat Alvedon. Ensam.


Så.. Vad har ni gjort idag? :)

Av Emmelie Nilsson - 24 april 2008 12:54

Här har vi gänget som räddat min dag!

Hamza, Olga, Karim, Jossan, David, Roxana, Kim och Liv.

Bjuder väl på en extra bild med favoriterna! Mums.


(Yes jag är nörd.)

Ovido - Quiz & Flashcards