Alla inlägg den 23 april 2008

Av Emmelie Nilsson - 23 april 2008 23:24

Idag har det varit en bra dag. Ashärligt väder och trevlig sällskap. Jag, Maria, Stina, Robin och Thomas strattade runt på stan mest hela dagen idag.. Solade, dom käkade glass, och njöt. Fan vad jag blir på bra humör av solen! Underbart..

Jag och Mia tog en middag på Sylo's, tänka er att det var premiär för henne att käka pizzamacka! Hon gillade det iaf ;)

Ja.. Sen kom Palle också så då kollade vi film allihopa. Världens sämsta dock, men det spelade ingen roll. Trevligt hade vi iaf! :)


Ska gå och lägga mig nu, lika bra med tanke på att jag är sjuk och har en fartfylld helg framför mig. Sov gott :)

Av Emmelie Nilsson - 23 april 2008 10:20

Efter mitt bejublade inlägg om pulvercity fick jag en kommentar av en purken "K", den lyder som följande:

"Vilken kategori tillhör du då av de uppräknade Alkoholist, pundare eller mystisk människa?

Varför inte flytta imorgon om det ska va sånt gnäll och missnöje?"


Jag är inte den som är den så självklart svarar jag på nyfikna läsares frågor.

1. Jag tillhör nog de mystiska människorna. Och på helgerna lutar det kanske mot alkoholist. Så ligger det till för de flesta av oss.

2. Jag vill inte flytta! Och jag gnäller inte och jag är inte missnöjd, beskriver bara vår stad.. Jag trivs utmärkt här, i alla fall för tillfället.


Mohahaha.

Ovido - Quiz & Flashcards