Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Jaja.. Det här är den sista. På ett tag ;)

Av Emmelie Nilsson - 2 april 2008 17:57

DIG:


Hur lång är du?- 1.68 och en halv.

Vad vill du bli när du blir stor?- Ja.. Lärare förhoppningsvis.

Vad pluggar du nu? - Gymnasielärare på Härnösands universitet.

Har du haft långt hår?- Mja.. Har långt hår nu?

Sminkar du dig?- Yes! Man måste göra det bästa av situationen.

Har du haft sex den senaste månaden? mja.. Behöver jag ens svara på det? ;)

Vad har du för färg på dina underkläder just nu?- Röda och svarta

Har du kysst någon idag?- Nej det hoppas jag inte.


FAMILJEN:

Bor dina föräldrar ihop? Inte ett dugg.

Vem är bäst av din mamma och pappa?- Ingen är "bäst". Halvbra är dom väl ibland.

Hur många syskon har du?- Fem, fyra systrar en bror.

Vad är det senaste du sa till din mamma?- Hejdå förmodligen.

Vilken mat lagade din pappa senast?- Har inte varit hos han på typ tre månader, men då var det Pannkaka iaf!

Hur många ställen har du bott på?- Kyrkdal, Bollsta, Kramfors

Vem i din familj stör du dig mest på?- Pappa och mamma

Vilken familjemedlem är snällast?- Mina syskon

När hittade du på något senast med ditt syskon?- I fredags var vi på spa.

När var du senast med en kompis?- Ja.. Jag var med klasskamraterna idag och med Anton igår.. Men tjejerna träffade jag senast i måndags.

Vem sov du senast hos av dina kompisar?- Alltså.. Kompisar och kompisar.. Äsch. Tobbe får väl räknas som en kompis då ;) (Ingen mening att mygla i en stad som denna när alla ändå vet allt.)

Har du kysst någon kompis?- Kompis och kompis. hahaha..

Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?- Ja. Man är väl vänner först? Innan man blir tillsammans liksom.

Vem känner dig bäst?- Elin

Längsta tiden du varit osams med en kompis?- Typ tre dagar sen blir jag blödig.

Skulle du säga till din kompis att du hatade hans/hennes tröja?- Beror på vem det är. Elin har fått höra det en gång ;)

Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?- Haha neej?



VÅGAR DU:


Skrika åt dina föräldrar?- Ingen mening, dom lyssnar inte hur man än bär sig åt.

Klä dig annorlunda?- Japp

Vara dig själv?- Givetvis!

Visa dig i bikini/badbyxor?- Ja, men det är det värsta jag vet.

Fisa inför dig pojk/flickvän?- ja. Jag VÅGAR det?

Pierca dig? Haft i naveln, bröstvårtan och ögonbrynet.

Ge dig på utmaningar?- Gimme!

Ha sex på offentlig plats?- Obekvämt.

Vara omogen?- Hoho lätt!

Äta småkryp?- Nej tack.



SKOLAN:


Vad heter din skola?- Mittuniversitetet

Vad heter din favorit lärare?- Har olika varje dag. Minns inte vad de heter.

Vad är ditt favoritämne?- Inget vi läst hittills iaf.

Snyggaste läraren på skolan?- Haha.. Hittar ni nån under 50 bast så ropa!

Har du bra betyg?- Lite över medel.

Tråkigaste ämnet?- Idrott.

Har du skolkat det mycket det senaste året?- Nope.

Har du fuskat på prov?- Jaa på högstadiet.

Hur tar du dig till skolan?- Buss

Har du gjort mer än kyssas när du varit i skolan?- Massa mer, men inte sexuellt.



RANDOM:



När tuggade du tuggummi senast?- Idag. Råkade dessutom tafsa på Fredrik när jag skulle ta det.. haha.

När var du på semester senast?- Har nog aldrig varit på en regelrätt semester.

Vilken färg är din tandborste? rosa

Är ditt hår tråkigt?- Nja.. Vet inte.

Vad har du för påslakan just nu?- Vita

När såg någon dig naken senast? Ja.. Det är inte direkt så att jag skriver upp det i almanackan så jag kan inte ange datum.

Hur ofta duschar du?- varje dag

Gillar du bubble roller?- Säg det igen?

När ska du gå och lägga dig?- Ja.. Lär väl bli typ 12.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Nilsson - 16 februari 2009 12:41

Ny start! Här har ni adressen till min nya blogg.    http://fondkie.blogg.se ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 21:29

Det här halsbandet har jag letat i evigheter. Jag är förälskad. Om nån vänlig själ köper det åt mig så älskar jag den personen i all evighet. Jag MÅSTE ha det! ...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 20:11

Blir en till sån här bara för att. Ska snart slänga fötterna i ett varmt fotbad med en kopp te i handen! Hoppas ni alla haft en bra dag.   Senaste människan: Som tilltalade dig: Mathias Du fikade med: Matilda. Fast det var bara jag som fikade! D...

Av Emmelie Nilsson - 10 februari 2009 19:43

DIG: Hur lång är du?- 1.68 cm. Och en halv. Vad vill du bli när du blir stor?- Jag är redan stor och på god väg att bli en framgångsrik hudvårdskonsult! Sen vill jag jobba som tatuerare samtidigt. Vad pluggar du nu? - Ingenting, det behövs inte....

Av Emmelie Nilsson - 9 februari 2009 21:34

Jag blev utmanad av Lena  Regler1.  Berätta sju personliga sanningar om dig själv.2.  Utmana sju personer.3.  Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade. Sju sanningar om mig:  1.  Lider av Emetofobi, vilket i...

Ovido - Quiz & Flashcards